3 Temmuz 2014 Perşembe

Iggy Azalea PNG PACK 2014



Iggy Azalea ile karşınızdayım!! Evet bu kızı Fancy şarkısıyla tanıdım ve çok seviyorum diyebilirim :))İstek üzerine Iggy packı yaptım :) İçinde tam 4 tane png var :) Kapak tasarımı bana ait. Diğerinden bin kat daha iyi diyebilirim . Bu yaptığım 2. png pack olduğu için anlayış bekliyorum ...Her neyse işte indirme linki ! :)
 http://dosya.co/ot7dfulk7d7x/Yeni_WinRAR_ar%C5%9Fivi_(5).rar.html
Yüklerken bazı hatalar yaptım o yüzden bunun yapımı en az 40 dk falan sürdü. PNG'leri kullanırken credir verirseniz sevinirim. Ayrıca attığım linkin altınada yorum atarsanız yine sevinirim :D İkisinide yaparsanız çok sevinirim :D Bu arada şimdiden blog sevilmiş gibi gözüküyor :) Bir kaç saat sonra ders yükleyebilirim haberiniz olsun :)
-Dylanceydnur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder